toho, jak by se v nich cítilo ono samo, a je přesvědčeno, že všichni lidé musí reagovat stejně. V sociálním kontextu se rozvíjí i mateřskými školami Tuchoměřice vztahové emoce, jako je láska, kamarádství, sympatie a nesympatie, empatie, soucit či pocity sounáležitosti. Sebehodnotící emoce mohou být pozitivní, ale i negativní. Nově se objevují pocity viny, které jsou vázány na dosažení určitého stupně morálního uvažování, na přijetí obecných pravidel chování a ztotožnění s nimi. Postupně však děti pochopí, že těchto nepříjemných pocitů se lze zbavit soukromé mateřské školy Tuchoměřice nápravou situace tamtéž, s. Matějček, s. uvádí, že předškolní období bývá také nazýváno věkem aktivity, hry, fantazie, kresby a pohádky, což reflektuje nejvýznamnější charakteristiky dětí tohoto věku, jejich zájmy a činnosti. Kresba se postupně vyvíjí od fantazijního způsobu zpracování tématu k realistickému pojetí s. Na začátku předškolního období bývá nejprve bezejmenný produkt Výhledy dodatečně pojmenován, obvykle podle nějakého výrazného znaku, typického pro daný objekt. Později už dítě dovede uskutečnit úmysl něco Jenerálka konkrétního zobrazit. Kresba se tak stává způsobem symbolického zobrazení skutečnosti tak, jak ji dítě chápe. Podobnost kresby a zobrazovaného objektu je závislá na rozvoji celého komplexu schopností a dovedností např. motoriky, senzomotorické koordinace, poznávacích procesů atd., ale i na dalších faktorech, jako je např. aktuální emoční stav tamtéž, s. V kresbě přitom mohou být subjektivně významné
znaky zdůrazněny více, než reálná podoba. Dítě kreslí to, co o objektu ví, co se mu na něm zdá důležité. Děti kreslí všechno, co je soukromé mateřské školky Tuchoměřicemi nějak zaujme, velmi často zobrazují lidi. Vývoj kresby lidské postavy má svůj typický průběh, odrážející celkový psychický rozvoj Červený vrch tamtéž. Tzv. hlavonožcům přibývají postupně další části těla, oblečení, případně další doplňky a detaily. Oblečený člověk se všemi náležitostmi je pak jednou ze známek školní zralosti dítěte Matějček, s. Při kresbě jsou děti předškolního věku zpočátku soukromé mateřské školy Tuchoměřice často netlumeně spontánní, později jsou ke svým výtvorům kritičtější např. kreslí spíše to, čemu se naučily a co dobře umějí, než to, co je náhle napadne tamtéž, s. Tematická hra na něco slouží dětem jako procvičování budoucích rolí, vhodných řešení instalatéři v Praze západ Tuchoměřicích