Copyright © 2012-2024 Soukrome-materske-skoly.cz | Registrace do katalogu
soukromé mateřské školy Praha 6Jabloňka
Zařízení péče pro děti ve věku od 2 let do zahájení školní docházky. Rodičům nabízíme péči o malé děti kvalifikovanými pečujícími osobami, které pracují s respektem k dětským potřebám, zejména formou hry. Ve skupině je maximálně 12 dětí, o které se starají dvě až čtyři pečující.

Naším hlavním cílem je rozvoj sebeobsluhy, sebeuvědomění a rozvoj komunikačních dovedností dětí tak, aby byly připraveny na hladký vstup do mateřské školy.
JabloňkaKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Kutnauerovo náměstí 1
Praha 6 - Břevnov

Facebook
Instagram
Jabloňka soukromou školu mateřskou Co je pro nás zásadní
Dítě
V našich zařízeních klademe důraz na respektující, láskyplný a radostný přístup k dětem a individuální péči v úzké spolupráci s rodinou.

Rodina
Rodiče jsou u nás vítáni a jejich potřebám nasloucháme, nesnažíme se však rodiče nahradit nebo překonat, ale doplnit, jako fungující součást systému péče o dítě. Víme a respektujeme, že každý rodič dělá pro své děťátko to, co považuje v danou chvíli za nejlepší.

Svoboda, důvěra
Za zásadní považujeme pobyt venku a možnost nechat děti svobodně si hrát. Chceme, aby děti mohly být přirozeně radostné, či takové jaké se cítí, aby se učily prožitky a hrou a mohly rozvíjet svoji tvořivost. Důvěřujeme dětem, že vše, co dělají, má svoji příčinu. Nepodporujeme zbytečnou soutěživost a porovnávání.

Estetika, přirozenost
Dbáme na estetiku vybavení a hraček pro děti, kdy čerpáme inspiraci také od našich zahraničních partnerů. Upřednostňujeme přírodní materiály. Podívejte se do galerie fotek, jak to u nás vypadá.

Kvalita pečujících osob
Klademe důraz na pečlivý výběr pečujících osob, kterým poskytneme komplexní vzdělávání a podporu, tak aby dokázaly láskyplně naplňovat potřeby dětí v souladu s moderními přístupy a poznatky, znalostí vývojové psychologie i respektu k dětské osobnosti. Provádíme supervizi jejich činnosti.

Inspirace
Inspirativní je pro nás Waldorfská pedagogika, systém Reggio Emilia, péče o děti v lesních školkách a pedagogika Fridricha Froebela, který stejně jako J.A. Komenský vnímal péči a výchovu dětí jako druh umění.