vlastní zázemí školy s knihovnou. Každá navštívená mateřská škola disponovala vlastní knihovnou i pestrou nabídkou knih volně k souromých mateřských škol Výhledech dispozici dětem i odbornou literaturou pro vlastní práci pedagogů. hodnotí velmi kladně zájem a aktivity MŠ v zajištění pomůcek pro rozvoj Výhledy MŠ disponují vlastními knihovnami různých žánrů knižních titulů a audiovizuálních pomůcek, které pozitivně ovlivňují rozvoj Ve výzkumu postrádám zpětnou vazbu k využívání knihoven a prohlížení knih dětmi. Z vlastního výzkumu vyplývá, že děti v mateřské škole pracují s knihami denně, a to buď samostatně formou hry, nebo cíleně motivací učitelky. Jakým způsobem hodnotí učitelky u dětí výsledky rozvoje předčtenářské gramotnosti Z výzkumu prováděného pro tuto diplomovou práci vyplynulo, že učitelky hodnotí rozvoj dětí komplexně, nezaměřují se pouze na sledování rozvoje V současné době po uvedení Konkretizovaných očekávaných výstupů lze předpokládat zlepšení v práci učitelek i hodnocení rozvoje dítěte ve všech oblastech, jelikož tento materiál, který je součástí vymezuje jednotlivě cíle i výstupy v klíčových oblastech a kompetencích dítěte. Z diskuze, která ke KOV probíhala na stránkách lze vyvodit, že učitelky Budovec tento materiál využívají nejen pro stanovení cílů vzdělávání, ale také pro hodnocení výstupů a hodnocení rozvoje dítěte vzhledem ke specifikovaným výstupům. Také sleduje zlepšení ve vzdělávacích strategiích a hlavně pokrok ve využívání individuálního přístupu soukromé mateřské školy Výhledy
při práci s dětmi. Mateřské školy mají zájem podílet se na utváření kultury v místě bydliště, zapojují se do místních projektů a akcí, spolupracují s rodiči i místními organizacemi. zjistila, že spolupráce školy a rodiny je na dobré úrovni v z celkového počtu sledovaných mateřských škol. Nejčastější formou spolupráce jsou individuální pohovory a konzultace s PP. V mém výzkumu hodnotily plaváním kojencům Prahou 6 Výhledy