zemích, kde se jejich nárůst podstatně zvyšuje. To, jaký způsob života vedeme, může do jisté míry ovlivnit výskyt těchto nemocí. Lékaři online, Podle Havlíkové je životní styl dětí závislý na způsobu života rodiny. Tvrdí, že návyky zdravého životního stylu a zdraví podporujícího chování je nutné vytvářet již v předškolním věku, kdy se návyky a postoje upevňují nejtrvaleji. Výchova ke Zborov zdraví má důležitý úkol změnit chování lidí tak, aby si uvědomili nutnost přechodu z oblasti léčení nemocí do oblasti podpory zdraví a prevence. Machová a kol, v Životní styl Nej významnějším determinantem celkového zdraví je životní styl jedince, neboli způsob, jakým soukromých mateřských školách Zborovu člověk vede svůj život. Životní styl jde definovat takto Životní styl zahrnuje formy dobrovolného chování v daných životních situacích, které jsou založené na individuálním výběru z různých možností. Můžeme se rozhodnout pro zdravé alternativy z možností, které se nabízejí a odmítnout ty, jež zdraví poškozuje. Životní styl je tedy charakterizován souhrou dobrovolného chování a životní situace. Skalka Machová a kol., Každý si tedy rozhoduje sám, jaký způsob života vede. Jestli má udělat správné rozhodnutí, musí být v této oblasti dostatečně vzdělán. Životní styl je etapa, kterou si člověk volí na celý život, je zapotřebí jedince vzdělávat a zároveň i rozvíjet soukromé mateřské školy Zborov jeho dovednosti a návyky, formovat jeho postoje už od nejútlejšího věku. Podílet by se měla rodina i škola. Výchova by měla být spojována
s odpovědností za zdraví. O svém životním stylu si každý rozhodujeme sám v rámci možností, je v souladu s rodinnými zvyklostmi a tradicemi společnosti, dále ekonomickou situací a sociální pozicí ve společnosti. Záleží tedy na věku, rase, temperamentu, pohlaví a na postojích jedince. Člověk se může správně rozhodnout tehdy, má li dostatečné znalosti o tom, co je pro jeho zdraví důležité, co jej podporuje a co mu naopak škodí. Dětem předškolního věku bychom měli ukazovat, co je zdravý životní styl a co bychom pro podporu zdraví soukromé mateřské školy Zborov měli dělat. Pedagog v mateřské škole by měl jít dětem příkladem a zdravým životním stylem děti podporovat. Machová a kol, Machová Strašnická uvádí, že stylem současného moderního člověka je sedavý způsob života, dospělí vykonávají práci u počítače, do práce i z práce jezdí autem. Autem většinou vozí i děti do mateřských škol a škol. Málo chodí na procházky i po schodech. Celkově je pohyb velice Jarov omezený. To vše vede ke zhoršení mezilidských vztahů. Životní styl mnoha lidí se orientuje na honbu za získáváním nových věcí, za mateřským soukromým školám Zborovem úspěchem, mocí a penězi. Pracovní vytíženost, která z tohoto vyplývá, má dopad na celou rodinu. Neustálý spěch, nedostatek času na sebe