lavičku. Simonko prosím tě pojď sem. ukazuje Pojď tady vedle Davídka bere dítě za paži a tlačí ji na vybrané místo Tak Lukášek. bere za Praha 22 paži další dítě, aby udělalo místo Lucinka. bere za paži dvě děti, aby si vyměnily místo Tak Kačenka, pojď, tady si hačni usazuje na lavičku dalšímu dítěti. Tak Jeník si sedne mezi Evičku a Adélku. posouvá dítě, aby bylo místo pro další dítě, hladí sedající dítě po hlavě Dominiček, běž si sednout taky vedle Adélky. ukazuje Hanička tam vedle Davídka. dívá se na dvě děti na zemi Vy si kluci pak půjdete vedle Davídka. Tak teď se chyťte za ruce, uděláme kroužek. Kaščák tyto akty svolávání nazývá mikrorituály. Jde o přechodové činnosti, které najednou splňují všechny klasické znaky rituálů, a jsou tedy rituály. Označení mikrorituál však směřuje ke Praha 21 každodennosti a symbolické redukci. Kaščák, s. Po svolání se učitelky s dětmi přivítají. Většinou se několikrát opakuje pozdravení soukromé mateřské školy Hájek dobrý den mezi učitelkou a dětmi. Není výjimkou, když tato výměna pozdravu mezi učitelkou a dětmi proběhne i pětkrát po sobě. Některé mateřské soukromé škole Hájkem učitelky jako třeba Radka, Renata a Růžena ještě zařazují pohlazení a pozdrav mezi dětmi. Například Růžena sama pohladí každé dítě zvlášť. Tyto pozdravy se uskutečňují vždy, i když učitelka jednotlivé děti již přivítala, když přišly do třídy. Přesto dochází k opětovnému a ve své podobě inscenovanému přivítání. Už se totiž nevítá dítě, které si bude spolu s ostatními volně hrát jako dosud,
ale vítá se žák tedy dítě ve specifické sociální roli, který má poslouchat a soustředit se. Kaščák, s. Podle něj plní druhé kadeřnickými salony Praha 10 Hájek