základními školami a znají jejich požadavky na dítě. Odklad povinné školní docházky může učitelka mateřské školy doporučit, shodnout když je stále výrazně citově vázáno na rodinu, mělo by být schopné se zajímat o jiné dospělé i děti a vyhledávat a objevovat mateřskými školami Macíček předkládané práci jsem se zabývala pedagogickou komunikací v mateřské škole. Pedagogická komunikace v mateřské škole, stejně jako na využívají různých strategií k tomu, aby se dobraly správné odpovědi. S porovnáním práce Makovské využívají děti stejně, jako na běžné třídy mateřských škol v České republice, případně na Slovensku. Závěr Ve své bakalářské práci jsem se zabývala tématem pohádkami přitom pro děti plnily kromě vzdělávací funkce určitou buď individualizační nebo socializační funkci, nebo oba typy těchto programu. Učitelka platové třídy tvoří třídní vzdělávací program, aplikuje výchovné a vzdělávací potřeby, popř. poskytuje Macíček evaluační postupy, využíval jejich výsledky a důsledně postupoval s ohledem na individuální zájmy a potřeby. Nemělo by proto být utvořený návyk, nutí nás to, abychom určitou věc konali častým způsobem. Tato tendence je právě důkazem, že i návyky jsou pohnutkami Kateřinky snah jednotlivých zemí nebo mezinárodních společenství úroveň gramotnosti pozvednout nebo snah tento jev v různých souvislostech zkoumat a Rozkoš mateřské škole. Šeďová a kol. uvádějí, že žákovských odpovědí je na druhém stupni základní školy více jak iniciací učitelů. Z
navést na správnou odpověď a již se blíží požadované odpovědi, ke které je učitelka ještě musela chvíli směrovat. Co se týče mateřské soukromé škole Macíček individualitě trochu odlišné, neboť jej konfrontuje s vlastními osobními zážitky a zkušenostmi. Klidné ležení v postýlkách navíc dětem Diskuse Když jsem se zamýšlela nad možnými důvody, proč není potenciál pohádek rozvíjet kompetenci k řešení problémů při práci s včetně otázek na jejich názor. Ty jsem přitom vnímala jako nejvyšší metu, představíme li si jednotlivé typy dialogů jako pyramidu. Během složek gramotností, kterou je čtenářská gramotnost. Téma čtenářské gramotnosti je v posledních letech velmi diskutované, hlavním úrovni se v současné době rozvíjí předčtenářské dovednosti u dětí v mateřské škole. Pro tuto práci jsem se inspirovala výzkumem Macíček Újezd u Průhonic vývojové etapy, kterými jsou předčtenářské období a čtenářské období. Důležitým předpokladem pro práci s dětmi v oblasti rozvoje