Tu konkretizují a vytváří tak pro děti originální nabídku. Poslední povinnou částí školního kurikula je evaluace. Evaluace je v posledních letech často diskutované téma. V české literatuře existuje jen velmi málo pramenů, jak se o evaluaci dozvědět nebo jak ji soukromé mateřské školy Hodkovičky zpracovávat. Učitelky tedy většinou vychází z různých seminářů a školení nebo z několika praktických příruček. Smyslem pedagogické Barrandov evaluace je poskytnout informaci o celé pedagogické realitě. Ne jen o dosažených výsledcích. Měla by se vyhotovovat průběžně a součástí jsou i další náměty a postupy na zlepšení kvality. Evaluace slouží především pro účely školy, ale také může být podkladem pro externí hodnocení například ČŠ Systém evaluace je třeba ve školním vzdělávacím programu podrobně popsat. Především předměty co budeme sledovat, metody a techniky, časový plán a odpovědnost konkrétních pedagogů. Podle novely Školského zákona už od nepatří Praha 12 autoevaluace ani následná hodnotící zpráva mezi povinnou dokumentaci školy. Přesto je vhodné, aby ji školy vypracovávaly. Pokud budeme vycházet z již neplatné legislativy, měla by se vypracovávat alespoň x za roky. chápe evaluaci jako součást školních vzdělávacích programů. Porovnáním a vyhlášky č. Sb. dospějeme k závěru, že je vhodné hodnotit školní vzdělávací program, podmínky vzdělávání, průběh a výsledky vzdělávání. Postupy a pravidla vlastního hodnocení Autoevaluace mateřské školy, Autoevaluace školy by se měli mateřskou školou Hodkovičkách
účastnit všichni zaměstnanci školy některé činnosti provádějí pedagogové jednotlivě, některé společně a mohou se také hodnotit Hodkovičkám souromých mateřských škol navzájem. V plánu evaluace je vždy odpovědnost konkrétních pedagogů. Evaluační aktivity probíhají na úrovni třídy hodnocení TVP, výsledků u dětí, sebehodnocení pedagogů a na úrovni školy hodnocení věcných podmínek, organizace a řízení, spolupráce školy s partnery, naplňování cílů programu, práci pedagogického sboru, zaměstnanců Sebehodnocení probíhá ve fázích, které na sebe navazují a neustále se opakují příprava, sběr informací, analýza a vyhodnocování a plán dalšího postupu. Autoevaluace sestává z řady dílčích Dvorce procesů, které směřují k rostoucí kvalitě prováděné autoevaluace každá analýza, jejímž východiskem je analýza současného stavu,