hudební nauka, modelování a prostorová tvorba, komunikativní dovednosti, rozvoj matematických představ, propedeutika primární matematiky, prvopočátky čtení a psaní, dramatická výchova v MŠ, výchova k podpoře zdraví a další konkrétně zaměřené didaktiky. Studium obsahuje také blok předmětů zaměřený na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Tvorbě školního vzdělávacího programu Jiřího z Poděbrad se věnují přednášky pedagogického praktika. Výuka pamatuje i na nové požadavky kurikulární reformy, jakými jsou evaluace a diagnostika. Pouze pedagogické praxi se věnuje ve srovnání se střední pedagogickou školou nesrovnatelně méně hodin. Tvorba kurikula učitelkou pro a proti Názory na změny, které s sebou přinesla kurikulární reforma, panují především dva. Zastánci tvorby kurikula pedagogem vidí v Flora zapojení učitelů způsob, jak dosáhnout jednotného a centralizovaného plánu. Navíc je zde předpoklad, že učitel, který se aktivně účastní, bude kurikulum lépe akceptovat idea spoluvlastnictví reformy a také ho bude lépe přizpůsobovat aktuálním potřebám žáků a rodičů Bailey, Tvorba kurikula vede učitele k dalšímu vzdělávání. Učitel je motivován k objevování nových materiálů, jejich vyhledávání. Také se začíná lépe orientovat v metodikách a cílech své práce. Může přinést do vzdělávání plno nových prvků, o soukromé mateřské školy Vinohrady kterých dřív nebyl nucen přemýšlet a vymýšlí nové. Tvorba podporuje kreativitu a uplatnění v kolektivu. Učitel má možnost se soukromou školu mateřskou Vinohrad
realizovat, vyniknout v nějaké činnosti. Více či méně se podílet. Za předpokladu společné práce celého pedagogického kolektivu na soukromé mateřské školy Vinohrady tvorbě se může od kolegů přiučit, může hodnotit jejich práci a získává zpětnou vazbu ze své činnosti. Proniká hlouběji do organizace a plánování výuky. Díky všem nabytým zkušenostem, vědomostem i dovednostem může najít smysl vzdělávání i úskalí v podobě rizik. cvičení s dětmi nedaleko Prahy 10 Vinohrad