Anna, Petra, Jitka a Iveta. Iveta tvořila školní vzdělávací program sama. Na otázku kdo tvořil odpověděla, že ona sama a jedním dechem vysvětlila a obhájila svoje jednání. Vím, že je to špatně, ale nastoupila jsem tam jako nová ředitelka, holky o tom vůbec nic nevěděly a já už věděla, jak to má být správně, protože na školce, kde jsem dřív pracovala, jsem ho taky udělala a byl v plném souladu podle inspekce. Pravděpodobně díky této skutečnosti byla Iveta schopná popsat celý postup tvorby. No ty začátky byly v pohodě. Jen jsem si vzala k ruce ten rámcák a manuál a snažila jsem se popsat všechno a nic nevynechat. Pak jsem si vzala všechny cíle, výstupy a kompetence a snažila se Barrandov je nějak propojit v souvislosti s těmi tématy, abych na nic nezapomněla, abych to měla ve všech tématech aspoň trochu rovnoměrně a hlavně, aby to v tom tématu dávalo nějakej smysl. Ostatní respondentky zvolily strategii společných setkání a porad. Měly jsme porady a na těch jsme to probíraly a sepisovaly. Bylo to na strašně dlouho. Sešly jsme se aspoň osmkrát dlouho do večera. Pak si vždycky vzala ještě každá Klukovice kousek domů a dávala to do kupy. Společně na poradách jsme dělali tu obsahovou formu a grafickou podobu dělala vedoucí školky sama. Školní soukromé mateřské školy Malá Chuchle vzdělávací program by měl obsahovat povinné části. Jsou jimi podle identifikační údaje o mateřské škole, obecná charakteristika školy, podmínky vzdělávání, organizace vzdělávání, charakteristika vzdělávacího programu, vzdělávací obsah a evaluační systém. S soukromé mateřské školky Malé Chuchli
vytvořením jednotlivých částí měly učitelky menší či větší obtíže. Iveta popisuje, že mezi nejsložitější části kurikula patřil soukromé mateřské školy Malá Chuchle vzdělávací obsah a evaluační systém. Formy a metody práce obsažené v organizaci vzdělávání byly podle Ivety oříšek. Bez problémů byl ten začátek. Možná jen vymyslet zaměření. Ale já tu školku moc neznala a ten jsem musela mít hotovej. Myslím, že zaměřením na tělák Zlíchov nic nezkazím a to se hodí v každé době. Pak jsem se zarazila u forem a metod práce. To byl trochu oříšek. Mohla jsem vzít knížku a opsat ty nejvhodnější formy a metody. No a pak byl těžkej ten obsah. Ne, že bych nevěděla jak na to, ale bylo to strašně zdlouhavý. Evaluace byla chuchelský pražský klasická masáž