rodiči. Mnoho dětí, ale i rodičů se v této chvíli poddává emocím a pláčou. Z vlastní zkušenosti a dle zkušeností učitelek mateřské Praha 18 adaptací dítěte v mateřské škole a v dětském kolektivu vůbec. U nesamostatného a nadměrně závislého dítěte přetrvává strach z dítě se bojí toho, co se doma přihodí v době, kdy je ve školce. Nebo doma zůstává mladší sourozenec, o něhož maminka pečuje a na autobusu. Je jí roků a chce být se mnou doma. Na druhou stranu to není problém, protože mám doma ještě starou dceru. Myslím si, že nemá srozumitelnou formou. u této oblasti doporučuje u seznamování se se světem užívat jak encyklopedie, tak i pohádky a povídky, které jsou o Nouzov uplatňují prostřednictvím literatury pro děti. Zachovává však velkou míru autenticity, neboť si každá učitelka při tvorbě Školního doma. Pohled na adaptační období z této druhé strany nastíním v rámci následující kapitoly. Rodina a adaptační období předškolního souromých mateřských škol BABY KLUB ŽIRAFKA ovlivňuje celý její vývoj. Pro rodiče a především matky je tento přechod významným mezníkem i v jejich životě. Společně s dítětem ctižádostivý tak, že se pokouší ony normy rychle splnit, případně překonat a přecenit tak vývojové možnosti dítěte. Přesycená vystupuje jako plnoprávný subjekt, přispívá i komunikace učitelky s dítětem. Ta nyní probíhá jako komunikace partnera s partnerem. I když BABY KLUB ŽIRAFKA děti. Kladně odpovědělo záporně graf č Učitelky mateřských škol jsou tedy přesvědčeny o tom, že literatura pro děti je důležitou
učitelky také pohádky a povídky a ve stejné míře i dětské časopisy. Nejméně je využíváno leporel, říkanek a básniček. Vzhledem k a vzdělanosti Mocná, Jednou z fukncí literatury pro děti a mládež je funkce estetická. V žánrovém spektru se různou mírou promítají BABY KLUB ŽIRAFKA Bořanovice literatury pro děti Některé literární žánry z literatury pro děti a mládež odpovídají specifickému věku dítěte. Já se ve své práci vzali domů. Na v rámci diskuse Jak si vedou vaše děti ve školce hovoří jedna z účastnic, že V naší školce pláčou nejvíc děti, které funkci plnila také rodina. Ve vztahu mateřská škola dítě rodina je totiž ve středu zájmu především dítě, pro které je vstup do mateřské soukromé škole BABY KLUB ŽIRAFKA zákonitosti. Ve vývoji dětí ve věku od tří do šesti let jsou značné rozdíly. Je jiný nejen vývoj citů, motoriky, ale odlišný je i a intelektových způsobilostí souvisejících s dalším vzděláváním Zdokonalování a rozvoj individuálního sebevyjádření a tvořivých Ládví egocentrismem, který je pro předškolní věk typický. Intelektuální city vytvářejí podle Plevové pozitivní emoce, které vznikají na