cennými radami mohou přispět různými náměty a návrhy. Při dalším plánování jsme pak ovlivněny rodiči v dobrém slova smyslu. Plánování je pak víc objektivní a víc individualizované. Účast rodičů na hodnotících aktivitách Tato účast je nezbytná pro další posun mateřské školy, které právě mají přínos pro dítě. Z tohoto hodnocení také získáme další podněty a návrhy na zlepšení. soukromé mateřské školy Vokovice Zjistíme co dělat jinak a jak dál. Vstup rodičů do tříd Dítě má pocit bezpečí a pohody, když je mu rodič na blízku. Rodič také získá bližší informace o tom, jak probíhá vzdělávání, co je ve třídě nového, jak si hraje jeho dítě ve školce. Rodič se těmito vstupy může seznámit i s pravidly, která jsou ve třídách. Rodiče jsou tak v samotném dění. Přínos je tedy už v tom, že rodič tak Vokovicemi mateřskými školami může s dětmi hovořit o školce, protože o ní více ví. Samozřejmě celý průběh dne je také přirozenější, než když rodič pouze Červený vrch stojí za dveřmi. Sdružení rodičů Ve sdružení rodičů se vytváří určitá komunita, navazují se blízké vztahy, a jak už jsem říkala, Petřiny rodiče mají možnost ovlivnit chod školky. Zde se také rodiče mohou setkávat i mimo mateřskou školu. Akce pro společně strávené chvíle Zde je přínos stejný jako v předchozích otázkách. Na takových akcí se utváří bližší vztahy a přátelství mezi rodiči, učiteli a dětmi. Rodič zde ještě více proniká do školky, proniká tak i k učitelkám a dítě tyhle vztahy pozoruje. Dítě má pak větší pocit
pohody a bezpečí. Je nějaká forma spolupráce, která podle vás chybí v nabídce vaší MŠ V akcích pro společné strávené chvíle nám chybí nějaké společné dopoledne s tatínky, např. Den otců. Tohle se v nejbližší době chystáme napravit Interpretace dat Metodou pro sběr