vzdělávání. Pedagogové chrání soukromí rodiny a zachovávají diskrétnost v jejich svěřených vnitřních záležitostech. Jednají s rodiči ohleduplně, taktně, s vědomím, že pracují s důvěrnými informacemi. Nezasahují do života a soukromí rodiny, varují se přílišné horlivosti a poskytování nevyžádaných rad. Mateřská škola podporuje rodinnou výchovu a pomáhá rodičům v péči o dítě nabízí rodičům poradenský servis i nejrůznější osvětové aktivity v otázkách výchovy a vzdělávání předškolních dětí. Současné pojetí spolupráce mateřské školy s rodinou o předškolním vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů v odst. již formuluje spolupráci mezi Na Bateriích rodinou a mateřskou školou takto Mateřská škola spolupracuje se zákonnými zástupci dětí a dalšími fyzickými a právnickými osobami s cílem vyvíjet aktivity a organizovat činnosti ve prospěch rozvoje dětí a prohloubení vzdělávacího a výchovného působení mateřské Vypich školy, rodiny a společnosti Spolupráci mateřské školy a rodiny můžeme chápat jako partnerskou dohodu. Dohoda může být garantem odborných mateřským soukromým školám Břevnova záměrů a plánů, rodičovských zájmů i přání v oblasti odborné poradenské pomoci, vzdělávání, akcí sportovních, kulturních, společenských, poznávacích, prezentace školy na veřejnosti, materiálně technické, finanční a sponzorské pomoci a podobně Bečvářová, soukromé mateřské školy Břevnov s. Rodiče jsou prvními učiteli svého dítěte, jsou tedy experty na dítě, jeho výchovu a vzdělávání v rodině. Učitel je zase expertem na
jeho výchovu a vzdělávání v mateřské škole Mertin, Gillernová, Stejně tak vidí rodiče i Svobodová s. která konstatuje, že člověk soukromou školu mateřskou Břevnově není odborníkem na výchovu, když se stane rodičem, ale to, že o své dítě pečuje, z něho dělá odborníka na dítě. Psychologové,